Fil conductor a l’assignatura de castellà. En aquest viatge pel món descobrirem cultura, gastronomia, literatura, llocs importants, i moltes coses més. I amb tot això treballem l’ortografia, la gramática, tipologies textuals, competències orals i treball en equip.
Dins d’aquest projecte trobem alguns elements que ens acompanyen tot el curs:
Passaport de reflexió: En ell avaluem el que més ens agrada del país, quines coses no, on ens agradaria viatjar, i una autoavaluació del treball cooperatiu.
Mascota del projecte: Max, és la mascota que ens guia en aquest projecte. Ell ens dona pistes, i decideix quin serà el següent país a visitar.
Senyal amb direccions capa altres destins: És un element important, ja que poden veure diferent ciutats com a referència, decora l’aula i és un element atractiu.
Banderes a l’aula: Aspecte decoratiu i motivador que plena de color l’aula. En poc de temps ja es saben tots els països. Fins i tot n’hem afegit de nous.
Fitxa d’investigació: És una bona eina per a arxivar tot allò que aprenen i investiguem. És de gran ajuda per a preparar el producte final ( creació o exposició normalment) i sempre els acompanya durant tot el projecte.
I com ha funcionat durant el curs?
Dons ha funcionat en un primer moment bastant regular o mal i després de fer un canvi radical en la organització ha funcionat molt bé i quasi excel·lent. És per això que a continuació us expose quines coses han anat bé i quines no.
En una nova publicació, em centraré una mica més en un dels països treballats.
Seguim creixent!