Aquest any tan especial, el meu primer any com a docent de MAUX, ha estat marcat per la fragmentació del grupo de 4t de primària. Fins ara no havia treballat a 4t, de fet cada any he treballat en un nivell diferent.
Als inicis va costar una mica més del normal conèixer bé a l’alumnat, i viceversa. Així i tot crec que la relació alumnat – mestre ha anat creixent progressivament i finalment hem consolidat una molt bona relació. És per això que he volgut saber com m’han vist, com em veuen com a mestre i quines són les característiques que destacarien sobre mí.
En aquest cas he triat una rutina de pensament ja coneguda com era el CSI (color, símbol i imatge) i com a novetat per la part posterior, l’alumnat ha anotat perquè ha fet cada cosa. Ací estan els resultats!
Cal dir que ha predominat la imatge tan repetida i poc habitual per a mi aquest any. Jordi a la seua taula. En altre imatges també és poden veure escenes on Jordi està jugant amb els seus alumnes, fent-los alguna reflexió o simplement treballant a l’escola.
Els colors han estat variats però la majoria l’han relacionat amb un color alegre i que desprèn confiança. Al símbol predomina l’amor i alguns projectes que hem dut a terme. Han destacat la meua proximitat amb ells i tot allò que hem aprés com a grup, sempre units i resolent tots els problemes utilitzant l’amor els uns pels altres.
De segur que no ens oblidarem d’aquest any, i no ho farem per haver sigut un any de lluita, de constància i de demostrar que la il·lusió també es pot traure baix una mascareta, amb la mirada dels ulls, l’arma més potent.